з чого почати науку
Сторінка 1 з 1
з чого почати науку
може є підручник з математики для підготовки програмерів?
ChatGPT
Так, є багато підручників з математики, спеціально спрямованих на підготовку програмерів та інженерів інформаційних технологій. Ось кілька підручників, які можуть бути корисними:
"Конкретна математика" (Concrete Mathematics) авторства Рональда Гремі, Дональда Кнута і Орена Паташніка. Ця книга вивчає математику з точки зору програміста і включає багато прикладів і завдань, які можуть бути корисними для розвитку алгоритмічних навичок.
"Вступ до алгоритмів" (Introduction to Algorithms) авторства Томаса Кормена, Чарльза Лейзерсона і Рональда Райвеста. Ця книга містить розділи, пов'язані з алгоритмами та аналізом їхньої ефективності.
"Математика для інженерів і науковців" (Mathematics for Engineers and Scientists) авторства Алена Джеффрі і Георгія Барнса. Ця книга розглядає математичні концепції, які важливі для програмістів і інженерів. "Алгоритми" (Algorithms) авторства Роберта Седжевіка. Ця книга фокусується на алгоритмах і структурах даних, що є важливими для програмування.
"Вища математика для програмістів і геймерів" (Higher Mathematics for Programmers and Gamers) авторства Дмитра Громова. Ця книга включає в себе важливі математичні концепції, які можуть бути корисними для програмістів і геймерів.
Перед вибором конкретного підручника рекомендується оцінити ваші поточні знання з математики і визначити, які конкретні теми вам потрібно вивчити або покращити. Кожен з цих підручників має свої особливості і підходи, тому виберіть той, який найкраще відповідає вашим потребам і рівню знань.
ChatGPT
Так, є багато підручників з математики, спеціально спрямованих на підготовку програмерів та інженерів інформаційних технологій. Ось кілька підручників, які можуть бути корисними:
"Конкретна математика" (Concrete Mathematics) авторства Рональда Гремі, Дональда Кнута і Орена Паташніка. Ця книга вивчає математику з точки зору програміста і включає багато прикладів і завдань, які можуть бути корисними для розвитку алгоритмічних навичок.
"Вступ до алгоритмів" (Introduction to Algorithms) авторства Томаса Кормена, Чарльза Лейзерсона і Рональда Райвеста. Ця книга містить розділи, пов'язані з алгоритмами та аналізом їхньої ефективності.
"Математика для інженерів і науковців" (Mathematics for Engineers and Scientists) авторства Алена Джеффрі і Георгія Барнса. Ця книга розглядає математичні концепції, які важливі для програмістів і інженерів. "Алгоритми" (Algorithms) авторства Роберта Седжевіка. Ця книга фокусується на алгоритмах і структурах даних, що є важливими для програмування.
"Вища математика для програмістів і геймерів" (Higher Mathematics for Programmers and Gamers) авторства Дмитра Громова. Ця книга включає в себе важливі математичні концепції, які можуть бути корисними для програмістів і геймерів.
Перед вибором конкретного підручника рекомендується оцінити ваші поточні знання з математики і визначити, які конкретні теми вам потрібно вивчити або покращити. Кожен з цих підручників має свої особливості і підходи, тому виберіть той, який найкраще відповідає вашим потребам і рівню знань.
Admin поставив(ла) "Подобається"
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі